Regen - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Regen

26 Juli 2012 | Spanje, Palas de Rey

Hoi allemaal,
Gistermiddag nog regen gehad en onweer maar het stof is nog niet van de tent af dus veel was het niet. Vandaag oeen bewolkte dag gehad en 5 minuten regen, wij vonden het wel lekker even.
Om 7 uur vanmorgen opgestaan en daarna door Jack in Portomarin afgezet om 25 km te lopen tot Palas. Een rustige dag en weinig dagjesmensen (zo noemen wij de mensen die de laatste 100km lopen) en ook geen grote groepen. Het is dus handiger om iets later te gaan lopen. Heerlijk door de bossen zijn we omhoog gelopen over mooie paden, toch nog 400 meter stijgen. We hebben lekker kunnen kletsen en al zitten bedenken wat we in Santaigo zullen doen, uitslapen en daarna naar de kerk. Mieke zou wel in het wierook vat door de kerk willen zweven maar dat blijft hoogstwaarschijnlijk een droom.
Het was fijn dat het wat minder warm was. De enkel en andere spieren beginnen te sputteren maar dat is eigenlijk wel logisch, we moeten nog maar 68 km.
Dadelijk lekker even zwemmen in het zwembad van de camping hier in Monterroso en dan morgen weer lekker verder.
jack had vandaag een druk dagje want die moest verhuizen maar was vergeten de electriciteit mee te nemen dus toen moest hij nog terug naar Sarria.
Ons pap is ondertussen nog maar 250 km van Santaigo af dus het gaat hem en Ben lukken om op tijd te zijn.
Bon camino

• 26 Juli 2012 - 17:22

Judith:

Super dat jullie al zo lekker opschieten. Dat laatste stuk kan dan wel drukker zijn, maar lijkt me ook mooi om al die mensen tegen te komen die hetzelfde einddoel hebben.
    Succes met het laatste stuk!

Groetjes, Frits, Judith, Yinte en Sabrina

• 26 Juli 2012 - 22:09

Marianne Engel:

Bij thuiskomst heb ik al jullie verhalen gelezen. Wat een mooie tocht!
    Succes nog met de laatste kilometers.
    Groetjes, Marianne

• 26 Juli 2012 - 22:40

26 Juli 2012 Door Corry :

Wij hebben grote bewondering voor jullie en wensen jullie succes met de laatste loodjes.
    Doe de groetjes aan Wim, Jack en Suus van Piet en Corry

• 27 Juli 2012 - 08:52

Charlotte:

Net weer terug van vakantie en jullie reisverslagen gelezen.
    Super dat jullie al zover zijn!
    Wat maken jullie toch een fantastische tocht en wat een ervaringen!
    Veel plezier en sterkte met de laatste loodjes!
    Groetjes,
    Charlotte