80 van de langstraat - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van miekeenesther - WaarBenJij.nu 80 van de langstraat - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van miekeenesther - WaarBenJij.nu

80 van de langstraat

12 September 2012 | Nederland, Kaatsheuvel

Hoi allemaal,
We zijn weer een paar weken thuis en nog lang niet klaar met de camino. Toch lag er afgelopen weekend al weer een nieuw avontuur op ons te wachten. De 80 van de Langstraat.
Na de camino wilde Mieke deze tocht ook graag lopen. Zaterdagavond om 20.00 uur zijn we van start gegaan. Ik loop hem voor de vijfde keer en het is een hele gezellige tocht door het vele publiek en de muziek langs de route.
Het lopen ging super goed al had Mieke midden in de nacht wel wat last van slaap, maar met wat muziek op de oren en ons geleuter ging dat toch wel goed. Gelukkig was er cola onderweg en dat helpt wel om wakker te blijven als je geen koffie lust.
In Waspik heeft ze even naar haar hiel laten kijken maar daarna konden we weer verder.
Tot de laatste 18 kilometer ging het met Mieke nog heel goed maar daarna waren haar benen moe en ook haar oogjes keken erg moe. En dus hebben we haar dat laatste stuk er echt doorheen moeten trekken. Stoppen wilde ze niet maar tempo maken kon ze niet meer.
Maar .......... om 12.12 uur zijn we samen de finish over gekomen. Een trotse Mieke en een supertrotse moeder. Nooit ging ze dit meer doen zei ze na de finish. Ze wilde alleen nog maar slapen.
Na een nachtje rust en een dagje school kwam ze maandagmiddag met de mededeling dat ze volgend jaar toch weer mee gaat lopen samen met een schoolvriendin.
Het 80 virus is besmettelijk.
Houdoe, Esther

• 16 September 2012 - 22:46

Ben Van Sluijsveld:

Hoi Esther en Mieke gefeliciteerd met de 80 van de langstraat.
    Alweer een mooie tocht volbracht, het houdt niet op.
    Alleen heb je je dochter nu toch besmet het het lopen.
    Groetjes uit Tilburg Ben van Sluijsveld.