toeval????? - Reisverslag uit Potes, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu toeval????? - Reisverslag uit Potes, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

toeval?????

02 Augustus 2012 | Spanje, Potes

Hoi allemaal,
Gistermiddag kwam Suus in het zwembad een meisje tegen. Ze vertelde aan de moeder van dat meisje over onze camino en over de mensen die we waren tegen gekomen. Die moeder kende een echtpaar dat begin april was vertrokken naar Santiago. Dat zijn Bert en Ineke. De moeder van het meisje was bevriend met de dochter van Bert en Ineke. Wij vertelden dat we ze in Santiago helaas niet meer waren tegen gekomen. Zij heeft nu een mail gestuurd naar haar vriendin met ons mail adres er in. Toeval?????
Twee dagen luieren, koffie drinken, zwemmen en boeken lezen. Dat klinkt als vakantie het is erg wennen maar wel lekker alleen staan we op een erg drukke camping.
Vanmiddag ben ik met Jack toch gaan kijken in Puenta de een erg mooi plekje hier in de bergen. Erg mooi en de moeite waard om een hele vakantie terug te komen. Voor de honden was er een lekker zwemplekje dus die hebben het ook naar hun zin.
Morgen rijden we door naar Frankrijk naar St. Jean de Luz. Dat ligt hier ongeveer 325 km vandaan en Jack is er jaren lang op vakantie geweest toen hij een jaar of 20 was. Het ligt aan
de zee bij Biaritz dus we hopen op hoge golven.
groetjes van ons allemaal

• 03 Augustus 2012 - 23:44

Charlotte:

Net de laatste reisverslagen weer met plezier gelezen. Wat een super prestatie van jullie! Daar mogen jullie echt trots op zijn. Gefeliciteerd !!! Geniet van alle mooie herinneringen en natuurlijk van jullie laatste dagen vakantie. Ook petje af voor Suus en Jack, want ook zij hebben iedere keer op moeten breken, camping zoeken, jullie halen en brengen etc.
    En toeval...wij kwamen in Italië op een hoge berg bij de rodelbaan Marion tegen met haar gezin..
    Groetjes en tot ziens!
    Charlotte

• 05 Augustus 2012 - 09:58

Monique:

Hoi

Na 3 weken eerst jullie avontuur weer bijgelezen. De tocht met suc6 volbracht had ook niet anders verwacht. Knap gedaan alle 4.

Gefeliciteerd met jullie behaalde prestatie. Nu nog even genieten
    Van een verdiende vakantie.jack even jeugdsentiment ophalen.is altijd weer leuk maar
    Ook wil je het aan je gezin laten zien.zeer herkenbaar.
    Geniet voor je weer afscheid neemt van dit avontuur,thuis is het over!
    Nog even fijn met zijn 4 .
    Groetjes John monique Ylfa bjarg Kari