Wijn - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Wijn - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Wijn

Door: Esther

21 Juli 2012 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Hoi allemaal,
Vanmorgen heeft Jack ons in Ponferada weer afgezet en zijn we langs mooie dorpjes naar Villafranca gelopen, 23 km. Een heel ander landschap dus we hebben weer genoten. De enkel van Mieke hebben we vandaag ingepakt en daardoor is het lopen weer goed gegaan. In Villafranca hebben we ook nog een wandelstok gekocht omdat we morgen weer omhoog gaan en ze dan iets meer steun heeft.
we zijn vandaag weer langs veel mooie kerkjes gekomen. In een kerkje stond een grote ezel met Jezus op zijn rug.
We hadden Pol vandaag weer bij ons en dus onderweg veel gesprekken met mensen die dat ook wel zouden willen. Het laatste stuk hebben we nog gelopen met een Nederlandse vrouw die nu in Denemarken woont. Zij loopt 2 weken alleen de camino, man en kinderen thuis.
Jack en Suus zijn vandaag naar het kasteel van Ponferada geweest en dat wat was zeer mooi. Het is een kasteel van de Tempeliers.
Vanmiddag gaan we nog lekker zwemmen in een rivier en dan morgen vroeg verder richting ceibrero.
bon Camino

• 21 Juli 2012 - 15:27

Judith:

Fijn dat het met Mieke haar enkel weer beter gaat.
    Jullie hebben straks heel wat om op terug te kijken.
    Doe iedereen de groetjes daar!

Groetjes van Frits, Judith, Yinte en Sabrina

• 21 Juli 2012 - 16:11

Wim Lambrechts:

Hoi Es en de rest
    Fijn te lezen dat het met Mieke weer goed gaat,Want jullie zijn er nog niet. en dat is maar goed ook want anders was ik een week te laat. Hier staat alles klaar voor onze tocht naar jullie toe. Morgen om 7.00 uur is Ben hier en dan proberen we in een dag naar Torredelavega te rijden. En vandaar fietsen we dan naar Santiago toe. Dat moet kunnen. Ik lees dat Jack in het kasteel van de tempeliers is geweest,ben benieuwd naar de foto's. Ik ben er al een paar keer langs gefietst,maar fietsers zijn te lui om even af te stappen. Dus ik heb het nog nooit van binnen gezien. Ik moet dat ook nog maar eens doen.
    Nou morgen veel courage op je tocht naar boven.En Es ben een beetje zuinig op je dochter he.
    Groetjes en tot zondag
    Wim

• 21 Juli 2012 - 23:29

Ben Van Sluijsveld:

Hoi allemaal, nog even een berichtje uit Tilburg. Morgen vroeg beginnen wij aan de achtervolging, en we proberen om op tijd te zijn. Fijn te lezen dat alles zo goed gaat, en zelfs de paddestoel gevonden. Tot ziens en groetjes Ben.

• 22 Juli 2012 - 12:43

Piet Van Der Velden :

hoi jullie allemaal mooi wat jullie allemaal meemaken knap van suus jammer van mieke maar als ze de mentaliteit van opa heeft gaat ze dat lukken geniet ervan
    gr piet