Midden in de winternacht - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Midden in de winternacht - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Midden in de winternacht

Door: Karin

13 Juli 2014 | Spanje, Roncesvalles

Gister een hele fijne maaltijd gehad, we moesten allemaal iets over ons zelf vertellen en dat is voor Mieke een goede manier om haar Engels te oefenen.

Vanmorgen zijn we om half 8 vertrokken na een goede nacht slaap! Ongeveer 25 kilometer naar Roncesvalles gelopen. We hebben veel gezien onderweg, hagedissen zonder staart, maar ook adelaars van heel dichtbij! Ook veel mensen gesproken en Mieke betrapt op het fluiten van "midden in de winternacht"!!! Aangekomen in Roncesvalles (rond 17 uur) kwamen we weer Nederlanders uit het vliegtuig tegen. We zijn naar de pelgrims mis geweest, waar Mieke niet veel aan vond. Was in het Spaans en dat is toch nog niet zo makkelijk te volgen. Vanavond draaien ze hier de film "The way". Een mooie eerste wandeldag, wel wennen aan de rugzak! 2 jaar geleden trok Pol ons de Pyreneeën over, maar met z'n tweeën doen we het ook goed!

Groetjes

• 13 Juli 2014 - 22:21

Gaby:

Hoi esther en mieke,
    Ik wil jullie heel veel succes wensen.
    Het gaat jullie lukken zonder poll.
    Jullie zijn een prachtteam samen.
    Geniet ervan.
    Groetjes gaby

• 14 Juli 2014 - 09:11

Joriza:

Hoi Esther en Mieke,

Al een goed begin voor jullie.
    Geniet van jullie camino en zorg op tijd goed voor de voeten en elkaar!
    Jullie komen er wel!!

Groetjes Joriza