Regen in Spanje - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Regen in Spanje - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Regen in Spanje

Door: Karin

14 Juli 2014 | Spanje, Larrasoaña

Vanmorgen om 6 uur ging het licht aan. Om 7 uur zijn we in onze regenjas weggelopen. Na 2 uur kon die gelukkig weer uit! Soms hadden we steile klimmetjes maar daarna waren het weer mooie afdalingen. We hebben 28 kilometer gelopen en zijn nu in Larrasoana. We slapen in een hele kleine herberg en dat is wel lekker.
We eten straks met 2 Brabanders uit Den Bosch waar we ongeveer gelijk mee oplopen.
Onderweg weer veel mensen gesproken en dat voelt als een tijdelijke familie, erg gezellig!
Morgen lopen we iets voorbij Pamplona zodat we weer op een rustig plekje kunnen slapen.
Het lopen samen is weer super en Mieke heeft al weer een droom! Ze heeft er 600 euro voor over om in Santiago in het wierook vat te zitten!!!!!

Buen camino!

• 15 Juli 2014 - 10:34

Jack:

Hoi schatten,

Zie dat het weer in ieder geval beter is dan twee jaar geleden toen het zo foeilelijk warm was in Pamplona.
    Is er vandaag nog gedoe met die stierenhardloopwedstrijden in Pamplona of is dat net voorbij?

Hier is het nog al wisselvallig, benauwd warm en dan weer een plensbui.
    Wij zijn langzaamaan ook aan het inpakken en gaan zo naar de bieb om veel leesvoer te scoren.

Heel veel plezier vandaag weer met de wandeling naar en door de eerste grote stad op de route!

Buenito camino, muchos besos

Jack

• 15 Juli 2014 - 13:00

Marjon:

in een wierook vat zitten !!!! och ja je kunt maar een droom hebben in jouw geval ging ik toch voor een knappe spanjaard....maar zo te lezen gaat alles goed en het weer is hetzelfde als hier leuk om jullie verslag te lezen
    loop ze en geniet ervan gr.marjon.