Een mooie dag - Reisverslag uit Chorente, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Een mooie dag - Reisverslag uit Chorente, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Een mooie dag

Door: Karin

08 Augustus 2014 | Spanje, Chorente

Die begon met regen en dat is het de hele dag blijven doen!
Toch was het een mooie route, 32 kilometer waarvan we er 3 hebben af gesmokkeld omdat het zo hard regende dat het water stroomde.
Wel was het erg mooi lopen, in Hospital liepen we in de wolken dus de zee hebben we niet gezien. Onderweg koffie gedronken en samen met de barman een boek bekeken over het kerkje van Muxia. Een erg mooie route maar helaas kon je weinig in de verte zien.
Rond haf 5 waren we hier in Muxia. Jack en Suus waren ook al in de buurt en dus..............konden we elkaar na een maand eindelijk weer zien!!
Heeeeerlijk!!!!
En dus kamperen we nu. Dat is even wennen want nu moest er nog van alles gedaan worden voor we mochten douchen. Nu zitten we gezellig met de hele familie te eten.

Morgen onze laatste dag. We hebben er veel zin in want het schijnt heel mooi te zijn!

Buen camino

• 09 Augustus 2014 - 09:17

Charlotte:

Hoi Esther en Mieke,
    Wat zijn jullie weer een mooie ervaring rijker.
    Uit jullie verhalen merk ik dat jullie enorm hebben genoten!
    Ook weer fijn om met jullie gezin bij elkaar te zijn , ook al
    zullen jullie het pelgrims bestaan wel missen.
    Succes met het laatste stuk en GENIET!
    Groetjes,
    Charlotte