we zijn weer op weg - Reisverslag uit Negreira, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu we zijn weer op weg - Reisverslag uit Negreira, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

we zijn weer op weg

Door: esther

06 Augustus 2014 | Spanje, Negreira

Hoi allemaal,
Vanmorgen liep onze pelgrimswekker weer om 7 uur af. Gisteravond hebben we in de stad nog met een hele groep wat gedronken en zijn daarna met David nog lekker gaan eten en hebben veel gepraat. Pelgrims vertellen elkaar veel persoonlijke verhalen.
Het was weer afscheidstijd en dat is niet leuk. Wij lopen verder maar de meeste gaan naar huis. David zoekt ons misschien nog op in Finisterre, de zussen gaan naar huis en Michael en Caroline lopen een dag achter ons ook naar Finisterre.
Nadat we onze rugzakken omhoog hadden gehesen hebben we afscheid genomen van de zussen. We gaan ze missen.
Langs de kathedraal zijn we daarna de stad uitgelopen. Een mooie route van 22 km naar Negeira. Een mooi klein plaatsje wat we dadelijk nog gaan bekijken. Onderweg was het rustig. Er lopen wel mensen naar Finisterre maar dat is echt een stuk minder als het laatste deel van de camino Frances.
De route is prachtig, we hebben een paar klimmetjes gehad maar daar hebben onze benen geen moeite meer mee. Morgen lopen we 33 km dus we gaan dadelijk even boodschappen doen want er zijn weinig eetmogelijkheden onderweg. Nog 3 dagen en dan zijn we er. Dat lijkt gelukkig nog heel ver weg want we zullen het lopen gaan missen. Voorlopig dus nog even genieten.
Buen camino

• 06 Augustus 2014 - 17:31

Nelliedijkshoorn:

Hoi esther en mieke
    de laatste lootjes, maar dat is voor jullie een makkie, heb ik begrepen. Natuurlijk is het dubbel. Het gevoel af scheid nemen is nooit leuk, maar je ziet straks je fam. Weer die jullie hebben gemist.
    geniet er nog even van! Gr. Nellie.

• 06 Augustus 2014 - 23:53

Vaneke:

Hoi Esther en Mieke,
    Net al jullie verhalen over jullie camino gelezen en genoten! Eerder hadden wij geen internet maar de laatste dagen ga ik jullie zeker volgen. Geniet van de..ook voor jullie...nieuwe tocht. Heel veel wandelplezier en veel mooie ontmoetingen!
    Groetjes, Vaneke