Rustdag - Reisverslag uit Murias de Rechivaldo, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Murias de Rechivaldo, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Karin

25 Juli 2014 | Spanje, Murias de Rechivaldo

Vanmorgen hebben we uitgeslapen tot half 10. Daarna hebben we onze spullen ingepakt en afscheid genomen van Sergio. We hebben afgesproken om met de caravan naar Colombia te komen!!!
Daarna zijn we met Marleen en Pascal een laatste bak koffie gaan drinken. Het is niet leuk om afscheid te nemen maar....we hebben ook weer heel veel zin in ons volgende avontuur.
Om half 1 hebben we de trein gepakt naar Astorga en om half 4 waren we daar. Even boodschappen gedaan en toen 5 kilometer gelopen naar Murias. Daar slapen we in een klein schoolgebouwtje met 14 bedden. Geen keuken dus hebben we net een lekker pelgrimsmenu gegeten met 2 duitse vrouwen uit het oostblok.
Morgen willen we naar Focabon lopen om daar te overnachten boven op de berg. We staan weer op pelgrimstijd op, half 6, dus we duiken zodadelijk onze slaapzak in!
Oja het schooltje is van Pedro en die heeft ons een paar leuke adressen gegeven om te slapen voor de komende nachten. En wassen doe je hier bij de pomp, dus dat heeft Mieke ook maar gedaan!
Buen Camino

• 26 Juli 2014 - 10:06

Wim Lambrects:

Hallo Globetrotters

Klaar voor het edele klimwerk? Ik denk het wel. Ik kreeg gisteren een mail van Erik en Wil met de vraag of jullie al onderweg waren. Zij willen jullie weer graag gaan volgen. En ook Linda ,de dochter van Nellie weet nu waar ze jullie kan volgen. Nellie en ik blijven dat natuurlijk ook doen. De caravan is bijna ingepakt en dinsdag gaat Jack,jullie welbekend en Suus jullie letterlijk volgen.
    Veel plezier op weg naar het Cruz de Ferro.
    Lieve groeten
    Nellie en Wim

• 26 Juli 2014 - 11:32

Monique:

Hallo Mieke & Esther

Al weer 14 dagen aan het lopen.
    Weer een hele ervaring nu je zelf alles
    bij hebt op je rug.
    Maar als we jullie verhalen lezen genieten
    jullie iedere dag weer.
    Iedere dag een nieuwe uitdaging en een
    verrassing wat je te wachten staat of wat
    Je onderweg tegen komt.
    We blijven jullie volgen.
    Groetjes John & Monique Ylfa Bjarg Kari