Luxe ontbijt - Reisverslag uit Atapuerca, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Luxe ontbijt - Reisverslag uit Atapuerca, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Luxe ontbijt

Door: Karin

23 Juli 2014 | Spanje, Atapuerca

Vanmorgen zijn we om 5 uur opgestaan voor een tocht van 30 kilometer naar Atapuerca. Na de eerste 12 kilometer kwamen we bij een hotel voor koffie. We mochten daar aanschuiven voor het ontbijt, ons tweede ontbijt van vandaag! Nadat ons buikje vol was hebben we 12 kilometer door een struikroversbos gelopen met een zon boven ons die steeds warmer werd!
Rond half 3 waren we hier en na een lekkere douche zitten we nu te genieten van een koud glas wijn!
Hoogstwaarschijnlijk gaan we in een restaurant eten want er is hier maar een hele kleine winkel.

Morgen lopen we met z'n vijven onze laatste dag samen naar Burgos. Daar proberen we een hotel te vinden en moeten we op zoek naar treintickets richting Astorga.

Buen camino

• 24 Juli 2014 - 19:51

Koen:

Hoi Esther en Mieke,

Wat leuk jullie verhalen weer te lezen! Ik merk wel het is weer een geweldige wandeling!! Geniet er nog van!

Groetjes
    Koen