De dag van Pol - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu De dag van Pol - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

De dag van Pol

Door: Esther

19 Juli 2012 | Spanje, Rabanal del Camino

Hoi allemaal,
Vandaag heeft Pol weer voor het eerst meegelopen. hij vond het heerlijk. Na 5 km en een kop koffie had hij zijn eerste vriend al gevonden, de Nederlanse jongen uit sjpdp. Dat werd dus 5 km bij kletsen en stokken gooien. Daarna kwamen we bij een bar waar de bardame verliefd op hem was dus hij had een superdag.
Ook wij hadden een leuke dag. Langzaam gaan we omhoog. We kwamen vandaag door een paar leuke kleine dorpjes en door een mooie omgeving. Ergens midden op de weg kwamen we een man tegen die mooie zwaard hangertjes had en die heeft Mieke nu een.
We kennen steeds meer mensen op de camino en als Jack ons dan op komt halen en we terug rijden blijkt dat al die mensen onze auto ook kennen want Jack zwaait naar heel wat mensen.
Helaas is het een uurtje rijden naar de camping waar we nu staan omdat op een camping dichterbij alleen een geit stond. Hier zijn we ook de enige maar dan zonder geit.
Morgen gaan we de Cruz de ferro over, op zoek naar een paddestoel. Suus gaat morgen ook mee dus we hebben in Rabanal haar begin stempel gehaald. Ze krijgt meteen 32 km voor haar kiezen maar daarvan gaan er maar ongeveer 6 omhoog.
Het is gelukkig iets minder warm maar ja altijd beter als al die regen in Nederland.
Groetjes, Esther en Mieke

• 19 Juli 2012 - 17:23

Wim Lambrechts:

Hoi Allemaal
    Nou Suus dat wordt je vuurdoop dan en nog wel berg op.Jullie moeten maar dikwijls stoppen om van het uitzicht te genieten want jullie gaan over het dak van de camino.Heel veel plezier Suus en Es en Mieke natuurlijk ook. En ik hoop dat jullie hem terug vinden,de paddestoel. Ja Pol is een charmeur ik kan me best voorstellen dat iedereen voor hem valt. Want die ogen van hem doen iedereen smelten. Ik zal de telefoon bij de hand houden. Iedereen veel loop en kijkgenot en tot ziens.
    Wim

• 19 Juli 2012 - 20:58

Susan K:

Hoiii juf esther,
    Hoe gaat het daar? vast ben je uitgeput met mij gaat het goed en de zomer vakantie is ook leuk

Doei: susan k

• 20 Juli 2012 - 06:55

Marielle:

haa lieverds, ik ben weer een beetje bijgelezen wat een mooie verhalen! met jullie konijnen gaat het prima marion en ik zijn gister geweest. de vriendin van pol krijgt vandaag een spoedoperatie baarmoeder moet eruit...dat is minder. met ons pa gaat het redelijk... krijgt intensieve therapie op het leypark...ook dat gaat goed komen....wij mogen maandag weer aan het werk jaaa zo snel gaat het....volgenns mij vliegt de tijd bij jullie ook... dikke knuffel van ons voor jullie ps. zou jij je gegevens incl bankrekeningnr effe willen smsen es ivm organjefonds graag naar marion dan? marion had brief gehad geloof ik dan kunnen we dat afwerken....

toedelss tot snel!