Nagenieten - Reisverslag uit Arbizu, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Nagenieten - Reisverslag uit Arbizu, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Nagenieten

Door: Esther

14 Augustus 2014 | Spanje, Arbizu

Hoi allemaal,
Zondag en maandag zijn we nog lekker in Muxia gebleven. Zondag zijn we bij t kerkje aan de zee geweest (opzoeken op internet, zeer mooi). Op maandag hebben we lekker een lui dagje in en bij de zee gehad.
Afgelopen dinsdag zijn we naar Baskenland gereden. Nu staan we op een camping in Arbizu. Volgens onze info was er een groot meer maar dat klopte niet helemaal. Gisteren hadden we er een regendag dus heerlijk spelletjes gedaan en Mieke op de fiets gaan redden want die was gaan fietsen maat toen liep haar ketting eraf. Wat doe jein zo'n geval, je vraagt aan iemand waar je bent, belt je ouders en ach dan komt alles weer goed. Tegen de tijd dat wij haar kwamen redden had de fietsenmaker de ketting er weer opgelegd en kregen we nog tips mee over uitstapjes in de omgeving.
Vanmorgen scheen de zo'n en zijn we op tijd op pad gegaan naar een mooi kasteel bij Javier ( Jack speelt het al jaren op interneert maar nu waren we er echt). Daarna naar t klooster van Leyre. beide liggen op de pelgrimsroute vanaf Somport, jaaaaaaa we kunnen de camino nog niet los laten en komen hem overal tegen. Zo dadelijk rijden we over Estella (aan camino Frances) terug naar de camping. zaterdag rijden we naar Frankrijk en vier ik mijn verjaardag, zondag, in Chartres.
Life is good ( aldus David)
Buen camino