El Beso - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu El Beso - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

El Beso

Door: Karin

31 Juli 2014 | Spanje, Tríacastela

Genoten van zonsondergang op Cebreiro. Dat was zeer romantisch, zelfs zonder Jack!
Gistermorgen hard moeten lopen om een groep van 100 scouts voorbij te kunnen. Daarna een mooie afdaling naar Triacastela, dit keer zonder te verdwalen! We hebben geslapen in a Balsa in herberg El Beso (de kus).
Tot nu toe is dat de mooiste herberg die we hebben gehad. 10 bedden, hangmatten in de tuin. Dat is puur genieten. Ook het eten was heerlijk en de gesprekken waren dat ook.
Het lopen is elke dag mooi maar het kletsen met anderen na het lopen is een extra dimensie aan deze tocht.
Vandaag lopen we Sarria voorbij op zoek naar een rustige slaapplaats.

Buen camino

El Beso is op internet te vinden bij het programma: op weg naar Santiago, van omroep rkk.

• 31 Juli 2014 - 14:28

Nelliedijkshoorn:

Hoi , esfher en mieke,
    Wat een geweldige ervaring, wat jullie allemaal doen.
    Ik probeer te volgen waar jullie zijn, met hulp van je vader opa.
    Kom ik een heel eind! Gr. Tot een volgende keer nellie

• 31 Juli 2014 - 14:50

Frits, Judith En Yinte:

Hallo Esther en Mieke,

Volgens mij worden dat weer mooie verhalen en foto's als jullie straks thuis zijn!
    We gaan El Beso eens opzoeken!!!
    Succes en vooral veel plezier weer vandaag!

Groetjes Frits, Judith en Yinte