Tussen de wijn - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Tussen de wijn - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Tussen de wijn

Door: Karin

28 Juli 2014 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Gisteravond met twee Duitse meisjes en Ben uit Brussel veel gepraat. Over Cruz de Ferro en waarom de camino. Iedereen heeft wel een reden die meer is als sportiviteit.
Vannacht redelijk geslapen ondanks de waarschuwing voor plaatselijke dieven!

Vanmorgen om 6 uur op. Het stuk de stad uit was saai maar buiten de stad was het vandaag een hele mooie route van 24 kilometer.
Om 1 uur waren we hier in Villafranca del Bierzo. We zijn niet verder gelopen omdat we morgen weer de bergen in gaan en we daar ongeveer 3 dagen over doen tot aan Saria. Morgen willen we in Bonja bovenop de berg slapen. Dus nu rust en voetjes in het water!

Buen camino

• 28 Juli 2014 - 20:59

Sylvia En Suzanne:

Wat leuk toch weer om jullie zo te volgen.

Veel plezier samen
    Sylvia en Suzanne van Esch uit Drunen

• 29 Juli 2014 - 10:57

Wim Lambrechts:

Hallo meiden

Ik lees dat het jullie goed gaat en ik hoop dat dat zo blijft. Nellie heeft jullie ook gevonden en reist ook in gedachten met jullie mee. Net belde Suus dat ze over een uur hier zijn en dan gaan ze jullie achterna met Pol. Hier hebben we de zondvloed overleefd, maar het was weer als vanouds, je kon roeien in de Sweenstraat.
    Zondag heb ik met Karin en Mies gefietst, noem dat maar geen sportieve familie. Nou ik wens jullie veel courage op weg naar Cebrero en vooral veel plezier. En wat is dat met Mieke en die Brusselse Bart. Is er weer een romance op komst????? Ik lees het wel.
    Lieve groeten
    Opa Lambrechts