De kip en de haan - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu De kip en de haan - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

De kip en de haan

Door: Karin

21 Juli 2014 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

We zijn in Santo Domingo. Er is hier en leuk verhaal over een kip en een haan. Maar dat ga ik niet vertellen, je kunt het vinden op internet!
Vanmorgen waren we om half 6 op en verlieten we als één van de laatste de albergue. We hebben vandaag 21 kilometer gelopen door een mooi en glooiend landschap. Het weer is hier prima en dus is het prettig lopen. Rond 13 uur waren we hier. Een kleine herberg want die vinden we fijner dan de hele grote. Voor 5 euro hebben we hier een bed!
Vanmiddag hebben we Santo bekeken en daarna zijn we boodschappen gaan doen voor een Colombiaanse avondmaaltijd. Daar gaat in ieder geval veel knoflook in, maar gelukkig slapen we hier maar met 5 mensen op een kamer!
Morgen lopen we door naar Belorado. Dat was 2 jaar geleden een saaie loopdag maar...misschien valt het nu mee want ook al lopen we hier nu voor de tweede keer toch is alles anders; het weer, de mensen en ook je herinnering. Soms denk je zeker te weten dat er iets gaat komen en dan blijkt dat toch niet te zijn.

Buen camino!