Bijna bij de wijn - Reisverslag uit Estella, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Bijna bij de wijn - Reisverslag uit Estella, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Bijna bij de wijn

Door: Karin

17 Juli 2014 | Spanje, Estella

We zitten in een klein plaatsje vlakbij Estella. We slapen onderin de sporthal en het is hier heerlijk koel! 10 minuten verder is de wijnfontein van het klooster van Irache. Daar lopen we zo dadelijk nog even naar toe.
Vanmorgen zijn we om half 6 opgestaan en daarna was het een mooie route naar hier.
Gisteravond kwamen we een fietser tegen uit Waalwijk. Als je zo ver van huis bent komt er dan zelfs een verbroedering tussen Kaatsheuvel en Waalwijk!

Vanavond kookt Pascal weer voor ons. Voorlopig eet er ook een Colombiaan mee, maar vaak schuift er nog wel iemand extra aan!
Morgen staan we weer vroeg op en proberen ongeveer 30 kilometer te lopen.

Buen camino!

Zijn net bij het klooster geweest. Er kwam een héééééél klein straaltje uit en Mieke heeft ook even geproefd. Ze vind het helemaal niet lekker!!!

• 18 Juli 2014 - 09:49

Marjon:

hoi hier weer een berichtje uit de kets,lekker wijn die uit de muur komt ...
    het is hier tropisch warm en er is zelfs een soort of weeralarm afgegeven voor de komende dagen het moet niet gekker worden,zo te lezen gaat het met jullie goed en liggen jullie op schema,nog gekke dingen mee gemaakt of was de man uit waalwijk al gek genoeg....gr.marjon.

• 18 Juli 2014 - 15:56

Charlotte:

Hoi Esther en Mieke,
    Leuk jullie verhalen te lezen.
    Geniet van elkaar, iedereen die je tegen komt en de mooie natuur!
    Groetjes,Charlotte