We zijn vertrokken - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van miekeenesther - WaarBenJij.nu We zijn vertrokken - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van miekeenesther - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokken

Door: Karin

13 Juli 2014 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Gisterenmorgen in alle vroegte (2.30) zijn we vertrokken vanuit Kaatsheuvel.We waren lekker op tijd op het vliegveld en nadat we de rugzakken hadden ingecheckt hebben we nog even wat gedronken en rond 6 uur was het tijd om afscheid te nemen van Suus en ons Kaat, dat was even slikken. De vlucht is allemaal goed gegaan, nog even n dutje gedaan en toen kwamen we al aan in Biarritz. In Bayonne hebben we een kaarsje aangestoken op een goede camino. Helaas hadden we wel de trein gemist naar St. Jean pied de Port en moesten we 3 en half uur wachten voor de volgende trein....heerlijk in de zon!Rond 3 uur konden we onze reis vervolgen met de trein en nog n stukje met de bus. Aangekomen in de herberg kregen we een kamer voor ons zelf alleen, dus geen snurkers!
Een mooi begin van onze camino, we hebben er zin in!!!!

• 13 Juli 2014 - 18:00

Ria:

lieve Esther en Mieke

Ik wens jullie een fijne tocht. Zal jullie zeker blijven volgen, wandelend in het zonnetje.
    Lieve groet ria