nog een weekje - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van miekeenesther - WaarBenJij.nu nog een weekje - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van miekeenesther - WaarBenJij.nu

nog een weekje

05 Juli 2014 | Nederland, Kaatsheuvel

Het is bijna zover. Vandaag over een week stappen we in Brussel in het vliegtuig. In Biaritz stappen we uit en vandaar gaan we met de trein naar Saint-jean-pied-de-port.
In sjpdp hebben we voor de eerste nacht een herberg gereserveerd. Waar we daarna zullen slapen weten we nog niet. Dat is maar net tot waar onze voeten die dag willen lopen.
We hebben er heel veel zin in, zijn aan het kijken wat we perse mee willen nemen en hoeveel dat dan allemaal weegt. Twee jaar geleden hadden we de luxe van ons volgteam en hoefden we alleen maar ons eten van die dag mee te nemen, dit keer moeten we alles zelf meenemen.

We hebben dit jaar iets minder tijd dan twee jaar geleden en dus pakken we vanaf Burgos de trein naar Astorga. Vandaar lopen we de dan helemaal door tot Finisterre. Het laatste stuk naar Finisterre is helemaal nieuw voor ons. We willen naar Muxia lopen en van daaruit de laatste kilometers naar F lopen. We hebben dan ongeveer 700 kilometer gelopen. In F komen Jack en Suus ons ophalen.

Zij vertrekken eind juli ook richting Spanje maar gaan eerst naar een aantal andere plaatsen voor ze ons op komen halen.

Afgelopen week heb ik het met de kinderen van mijn groep gehad over wat we gaan doen. Net als twee jaar geleden hebben zij hun wens weer op een papieren kei gezet. Het zijn weer hele mooie indrukwekkende wensen. Deze wensen nemen we mee in onze rugzak en zullen we achterlaten op Cruz de Ferro.

Groetjes, Esther

• 05 Juli 2014 - 15:06

Wim Lambrechts:

Ik wens jullie een goede cammino en heel veel plezier bij het lopen van deze tocht. In gedachten loop ik met jullie mee.
    Liefs opa Lambrechts

• 05 Juli 2014 - 17:28

Vaneke :

Hoi Esther en Mieke,
    Heel veel succes en wandelplezier samen! Ik ga jullie zeker weer volgen!

• 05 Juli 2014 - 22:07

Francesco:

Hoooii, Francesco hier.

Namens Lennard, Nikki, Iris, Marielle en mijzelf alle goeds toegewenst.
    We zullen jullie van een afstandje gaan volgen!!..
    En nog veel voorpret met laatste voorbereidingen!!.

• 06 Juli 2014 - 13:11

Frits, Judith En Yinte:

Mieke en Esther, heel veel plezier, succes en bijzondere momenten toegewenst tijdens jullie camino. natuurlijk gaan we jullie weer volgen!

Groetjes Frits, Judith en Yinte

• 07 Juli 2014 - 08:37

Dana:

Succes en veel plezier!

• 12 Juli 2014 - 20:30

Monique:

Hallo Mieke en Esther

Jullie reis is al begonnen. Wij wensen jullie veel
    Suc6. We zullen jullie avonturen zeker volgen.
    Groetjes John & Monique Ylfa Bjarg Kari.