weer thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van miekeenesther - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van miekeenesther - WaarBenJij.nu

weer thuis

06 Augustus 2012 | Nederland, Kaatsheuvel

Hoi allemaal,
We zijn weer thuis. Gisteravond rond half 12 reden we de straat in.
Vrijdag en zaterdag zijn we in Bidart geweest. Een klein plaatsje vlak bij Biaritz. Het bleek de plek te zijn waar Jack jaren lang op vakantie is geweest. Het strand was nog hetzelfde maar verder waren er veel dingen anders. Zaterdag zijn we ook nog in Biaritz geweest en ook daar herkende hij veel dingen van vroeger.
De dames hebben zich erg goed vermaakt met de hoge golven. Voor ons was dat af en toe wel spannend om naar te kijken (zoek je kind op een druk strand, met hoge golven). Gisteren voorspelde de Franse weermannen de hele dag regen en dus hebben we de tenten ingepakt. We hadden geen zin in een laatste dag in de regen.
Tot in Noord-Frankrijk hebben we in de regen gereden, pas daarna werd het droog.
Vandaag 6 weken geleden staken we de Pyreneeën over. We zouden het zo nog een keertje over willen doen. Het waren 6 superweken. Alles was anders als in een andere vakantie; vroeg opstaan, bijna elke dag opbreken, de halve familie aan de wandel. Toch zou ook Jack zo weer weg willen gaan voor een volgend avontuur, want dat was het.
De dames hebben al plannen voor volgend jaar, Jack weet al waar hij in het voorjaar naar toe wil maar voorlopig zijn we thuis en daar moeten we nog wel even aan wennen. De post lag op een hele hoge stapel, de tuin staat vol. Dadelijk eerst de foto's maar eens op de computer zetten en koffie drinken met oma. Daarna de kar open maken en een wasmachine vullen.
Einde camino, einde vakantie

• 06 Augustus 2012 - 10:26

Annemarie En Ton:

Nou Mieke en Esther, Jack en Suus,
    Ton (broer van moeder van Esther) en ik zijn eerder opmerkzaam gemaakt door jullie opa op jullie bijzondere reis en nu pas eindelijk toegekomen aan het lezen van al jullie verslagen. We hebben ze in een adem uitgelezen! Zelfs de honden werd het af en toe teveel, maar jullie deden dit "gewoon".

Ik denk dat Rikie op haar beurt vanaf haar ster ziet wat een bijzonder gezin jullie zijn en wat een geluk jullie uitstralen!! Daar worden wij dan weer blij van.

We kijken uit naar de foto's.
    Lieve groeten van Annemarie en Ton.

• 06 Augustus 2012 - 19:19

Judith:

Hoi allemaal,

Nu dan toch een einde aan jullie prachtige reis!! Allereerst gefeliciteerd met het volbrengen van jullie tocht, petje af hoor, zeker voor Mieke!!!
    Ik heb genoten van jullie reisverslagen, helaas is daar nu een einde aan gekomen.
    Maar wie weet wat voor reis jullie de volgende keer gaan maken!

Groetjes,

Frits, Judith, Yinte en Sabrina

• 07 Augustus 2012 - 09:58

Laurie:

Wow, wat super om jullie verhalen te lezen! Ik vind het echt heel knap wat jullie gedaan hebben. Wat moet het bijzonder zijn om dit mee te maken. Geniet maar goed na, het zal wel erg wennen zijn hier in Nederland. Ik ben benieuwd naar de foto's!

Groetjes Laurie

• 07 Augustus 2012 - 10:20

Charlotte:

Super tof en knap dat jullie zo'n mooie reis hebben gemaakt. Geniet thuis nu eerst maar lekker na, voordat je de volgende reis gaat voorbereiden! Ik kom graag een keer naar jullie verhalen luisteren en de foto's bekijken.
    Groetjes, Charlotte

PS: Nu is jarige job Jack van Gaby hier aan het werk!