Afscheid - Reisverslag uit Potes, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Potes, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

Afscheid

31 Juli 2012 | Spanje, Potes

Hoi allemaal,
Gisteravond hebben we met een lekker glas wijn afscheid genomen van Santiago. dat deed wel een beetje zeer. Ineke en Bert waren al weg lazen we op hun blog en Remi hebben we niet meer gezien.
Vanmorgen hebben we de tenten ingepakt en zijn op weg gegaan naar de Picos de Europa. Een natuurgebied met hoge bergen een eindje boven Leon. Tot Leon hebben we de camino kunnen volgen, we hebben na gepraat over 5 mooie weken. We hebben op 16 campings gestaan en Jack heeft heel wat wegen meer dan 1 keer gereden. Hij volgde zelden de snelweg om op die manier de camino op zijn manier mee te maken.
Eeen tijdje na Leon zagen we toch weer camino bordjes en bleek datwe op de camino del norte zaten. Die is ook erg mooi weten we nu en dus, misschien over een paar jaar. Het kriebelt in ieder geval. Nu zitten we op een camping tussen hoge bergen en gaan een paar dagen luieren en genieten van het uitzicht en heel misschien .... Nog wel een stukje lopen, we moeten afkicken.
Groetjes van ons allemaal

• 31 Juli 2012 - 20:04

SUPER SUPER SUPER:

Wat supergoed van jullie. Al die weken wandelen en dan zulke mooie verhalen. Ik denk dat dit jullie wel veranderd heeft in verschillende opzichten, door de afstand die je van alles hebt genomen. Ik kom graag jullie verhalen nog eens horen, na alles wat ik al gelezen heb. Maar voor nu"PETJE AF!!!.

Marina

• 01 Augustus 2012 - 14:59

Ben Van Sluijsveld:

Hoi lieverds
    Nogmaals gefeliciteerd met het voltooien van deze pelgrimage!!!!!!!!

Op onze gedwongen rustdag,het regent en dus gaan we morgen alsnog naar de Cap . Wij denken allebei met veel plezier terug aan de dagen die we samen hebben doorgebracht.Het was geweldig bij jullie aankomst in Santiago te zijn en samen de mis bij te wonen. Op het bureau was ik zo trots als een hond met zeven staarten op Mieke en Esther. Het is alsof ik het pelgrimsstokje aan jullie heb door gegeven en dat maakt me heel gelukkig.De manier ook waarop jullie met zijn vieren deze reis hebben beleefd is heel erg veel zeggend. Ik hoop en weet eigenlijk wel zeker dat we samen nog vaak over jullie Camino zullen praten en er met terugwerkende kracht van zullen genieten.Wij fietsen morgen weer verder.Nog veel plezier en tot ziens in Kaatsheuvel.HET WAS GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!
    Ben en Wim

• 06 Augustus 2012 - 15:51

Hanneke De Gouw:

hoi,

echt heel knap dat jullie het hebben gehaald en alsje dit en super super super leuk vind dan kan je misschien volgen jaar weer doen. ik zie je dan nog wel op school als ik buiten ben s morgens vroeg

doei en de groetjes uit Nederland :) :) :)

p.s. dit is gescreven op 6 augustus 2012
    6-8-2012