De paddestoel - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu De paddestoel - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

De paddestoel

Door: Esther

20 Juli 2012 | Spanje, Ponferrada

Hoi allemaal,
Jaaaaaaaa, hij lag er nog. Een jaar heeft de paddestoel op de Cruz de ferro gelegen en we hebben hem gevonden en meteen ons pap gebeld, die naast de telefoon zat. Een heel mooi moment. Daarna hebben we we alle wensen van groep 6e opgehangen aan de paal. Ik hoop dat al jullie wensen uit gaan komen want ze waren stuk voor stuk erg mooi. Als ik terug ben laat ik jullie de foto' 's zien. de paddestoel hebben we meegenomen in de rugzak en we hebben een steen achter gelaten waarop staat " dromen komen uit".
Het was vandaag een super mooie dag, we hebben nog even gezwaaid naar de meseta in de verte en hebben genoten van de mooie natuur om ons heen want die was geweldig. We hebben op plaatsen gelopen waar je niets hoorde. We zijn door een aantal mooie dorpjes gelopen en ook langs een 1 huis dorpje gekomen daar belt een bel als er iemand langs komt en er klinkt kerk muziek, we hebben er een stempel gehaald.
Suus heeft de eerste helft van de 33 km meegelopen maar toen werd het toch te zwaar en dus is ze door Jack opgehaald. Daarna ging Miekedoor haar enkel en die heeft hij ook weer opgehaald. Ik ben alleen verder gelopen maar het laatste stuk naar hier was warm en daardoor zwaar.
vanavond op tijd naar bed want morgen wacht er weer een etappe van ongeveer 20 km.
groetjes van ons allemaal

• 20 Juli 2012 - 19:02

Bertus Voogd:

Hallo allemaal,
    Gisteravond ben ik door Wim uitvoerig op de hoogte gebracht van jullie onderneming, want zo kun je dat wel noemen. Met bewondering en respect heb ik het verhaal van deze familie onderneming aangehoord. Ik wens jullie nog heel veel geluk en plezier tijdens het volbrengen van deze voettocht. Groetjes, Bertus.

• 21 Juli 2012 - 08:28

Riet En Ton:

Geweldig dat jullie de paddestoel gevonden hebben, heerlijk de communicatie tussen jullie pap en opa en jullie.
    Wij volgen jullie en nemen ons petje af voor jullie, geweldige samenwerking en organisatie.
    Geniet ervan. Groeten
    Ton en Riet

• 21 Juli 2012 - 11:41

Frans Lambrechts:

Hallo Esther proficiat met het terug vinden van de kabouter, nu heb ik het idee dat we niet voor niets ons bedacht hebben toen,waar we dat ding neer konden leggen en dat hij er ook zou blijven. Verder nog een fijne Camino en ik hoor je verhalen later graag. Groetjes Gerda en Frans.