De heuvels in - Reisverslag uit Astorga, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu De heuvels in - Reisverslag uit Astorga, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

De heuvels in

Door: Karin

18 Juli 2012 | Spanje, Astorga

Hallo allemaal,

De dames hebben vandaag 25 kilometer naar Astorga gelopen, een super warme dag! In Hospital de Orbigo hebben ze kerk met een mooi mariabeeld bekeken. Dat zie je daar veel in kerken. Ze zijn de stad binnen gelopen over een middeleeuwse brug. Daarna gingen ze eindelijk van de weg af en de heuvels in over een mooi pad! Heerlijk is dat weer! Astorga konden ze al van ver zien liggen. Astorga is een gezellige stad, helaas was de kathedraal net dicht.
Jack en Suus hebben ver moeten rijden voor een camping. Ze staan nu in Villafranca del Bierzo. Ze moeten de komende twee dagen dus al om 6 uur op omdat het nog 50 minuten rijden is terug naar Astorga! Dat wordt dus op tijd naar bed!

Groetjes

• 18 Juli 2012 - 20:32

Ben Van Sluijsveld:

Hoi allemaal erg mooi om te lezen van jullie reis, en belevenis op de camino.
    Ik had al even niets meer gelezen, maar nu weer ingehaald. Zodat ik weer op de hoogte ben, van jullie avontuur.
    Met Wim vanavond gegeten, en ook het e.e.a. gehoord over jullie. De bergen al in het zicht, dat wordt mooi maar ook zwaar. Hopelijk vinden jullie de "paddestoel" die Wim heeft neergelegd. Nog twee dagen werken, en dan begint de vakantie. Zondagmorgen op weg, dan begint onze inhaal race. Eerst met de auto, en dan de fiets vanaf Bilbao. Moet wel anders zijn we niet meer op tijd. Ik heb er zin in, het weer is hier slecht. Dus bewaar nog wat goed weer voor ons. Tot ziens in Spanje groetjes Ben.