We zien de bergen - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu We zien de bergen - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van miekeenesther - WaarBenJij.nu

We zien de bergen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2012 | Spanje, San Martín del Camino

Hoi allemaal,
Onder de bomen zit ik hier te schrijven. Als ik de stukjes van Ans en Joriza lees dan balen wij voor jullie. Ons eerst volgende kaarsje wordt er een voor goed weer in Nederland.
Wij hebben vandaag een hele warme dag. Na 7 km hebben we in de schaduw lekker koffie zitten drinken met een lekker hapje ( dat krijg je hier bijna overal en dat is erg lekker). Daarna zijn we verder gelopen het vlakke land in. Het landschap is aan het veranderen en we kijken nu uit op de bergen. Morgen lopen we daar nog dichter naar toe. We hebben al zitten bekijken welke we op gaan maar dat is nog te ver weg. Ondanks de hitte hebben we toch 25 km gelopen. Nu houden we siësta en duiken de dames dadelijk het water in. Jack en Suus hebben 2 drukke dagen, we staan 1 nacht in Villadangos en daarna rijden zij door naar een plaatsje 20 km voorbij Astorge. Morgen lopen wij naar Astorge dat is nog ongeveer 24 km.
Jack deed gisteravond nog een bekentenis, hij vindt de camino zo mooi en geniet zo van onze verhalen dat hij er soms van baalt dat hij zelf niet zo ver kan lopen. Elke dag maak je wel mooie dingen mee en die mist hij vaak. Ons mooie ding van vandaag was een stempel bij een oud mannetje en onze namen in zijn boek.
Bon camino

  • 17 Juli 2012 - 14:03

    Suzanne & Sylvia:

    Beste allemaal,

    Wat is het genieten om elke dag jullie verhalen te mogen lezen. Wij gaan er als gezin ook even tussen uit. Heel veel wandel plezier de komende dagen. Zodra wij terug zijn uit Engeland pikken we de draad weer op.
    Groetjes Suzanne en Sylvia

  • 17 Juli 2012 - 14:10

    Kaatje:

    Hoi,

    Nou ik word altijd helemaal warm en zonnig van jullie verhalen! Af en toe zie ik het allemaal gewoon voor me, hoe jullie daar lopen, Mieke het 1e uur wat achterop (ik ken het hoor Mieke)! Suus en Jack in de weer met de tenten! En Es, de stille genieter! Het is mooi om jullie verhalen te lezen, hoe jullie allemaal op je eigen manier en toch samen aan het genieten zijn! Zo ben ik er toch een beetje bij...

    Wat nieuws van hier; de 4-daagse is vandaag begonnen, door de slechte vooruitzichten zijn er minder mensen gestart dan andere jaren.
    De cavia's doen het erg goed, ze zijn al niet meer onder de indruk van de honden en die wennen ook aan dat geritsel in de schuur!
    Vanaf volgende week zou het hier ook beter weer worden.... ben benieuwd!

    Nou, geniet allemaal, succes en veel plezier!

    Kaat


  • 17 Juli 2012 - 15:54

    Piet Van Der Velden :

    hoi mieke en esther
    was vandaag bij jullie pa en opa om even te horen hoe het ging met jullie heeft vertelt hoe je kan reageren nou dat doe ik dan maar geweldig wat jullie doen ik ga jullie nu volgen ga zo door
    gr piet

  • 17 Juli 2012 - 18:29

    Wim Lambrechts:

    Hallo iedereen
    Esther het lijkt wel of je verslagen steeds mooier worden. Voor mij is het al lang niet meer een verslag over een voettocht,maar veel meer een verhaal over jullie gezinnetje. Een verhaal over een droom die je over gebracht hebt naar Jack,naar Mieke en naar Suus. En die jullie nu samen tot een onvergetelijke belevenis maken.
    Vanmiddag viel er een kaart in de bus van twee dametjes. Of ik m'n turbo ook maar mee wil nemen als ik straks op de fiets zit.....Niet nodig jullie zijn als een geweldige magneet die me met een noodgang naar Compostella trekt.
    Bon Camino
    Turbo Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Martín del Camino

Santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

12 September 2012

80 van de langstraat

13 Augustus 2012

Uit de cocon

06 Augustus 2012

weer thuis

02 Augustus 2012

toeval?????

31 Juli 2012

Afscheid

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 26621

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

camino de frances - finisterre

23 Juni 2012 - 11 Augustus 2012

Santiago de Compostela

Landen bezocht: